Індивідуальний робочий план на період карантину!
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
1 |
6.03 |
- Опрацювання нормативної документації щодо
організації дистанційного навчання під час карантину. - Ознайомлення з Інтернет
ресурсами, освітніми платформами, які можна використати для дистанційного
навчання. - Складання плану
роботи по організації дистанційного навчання учнів. |
2 |
17.03 |
- Вирішення організаційних
питань дистанційного навчання учнів. - Співпраця з батьківським комітетом з
питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного
навчання в групі Viber. - Опрацювання фахової літератури. - Підготовка завдань та відео
уроку учням 8-б класу з теми: Теорема Вієта. |
3 |
18.03 |
- Розміщення завдань для учнів 9 класів ( соціальна
мережа Viber) - Заняття з вчителями щодо дистанційного
навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. - Опрацювання фахової літератури - Самостійна
робота з учнями 8 класу з алгебри. Тема: Квадратні рівняння.
Теорема Вієта. Тести на платформі Освітнього проекту «На урок» (https://naurok.com.ua/test/tema-kvadratni-rivnyannya-teorema-vieta-57528.html) |
4 |
19.03 |
- Дистанційна онлайн- консультація для учнів
9 класу з питань координації дистанційного навчання. - Заняття з комп'ютерної грамотності |
5 |
20.03 |
- Пошукова робота в
мережі Інтернет - Онлайн консультації з учнями 9 класу |
6 |
23.03 |
- Обговорення з учнями 9 класу, про
створення онлайн каналу на ресурсі zoom. |
7 |
24.03 |
- Розміщення завдань для учнів 9 класів ( соціальна
мережа Viber) - Опрацювання фахової літератури - Підготовка завдань на тиждень з предмету
алгебри та геометрії |
8 |
25.03 |
- Ідивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі - Підготовка завдань з предмету фізика та
астрономія. - Зустріч з учнями 9 класу онлайн через
ресурс zoom. |
9 |
26.03 |
- Робота зі шкільною документацією. - Перегляд відеоролика на тему : «Як обрати
професію майбутнього?» Тамара Сухенько - Перегляд
виступу т. в. о. міністра
освіти Л. Мандзій |
10 |
27.03 |
- Дистанційна онлайн консультація для ученів
9 класу з питань координації дистанційного навчання. - Робота зі шкільною документацією. |
11 |
30.03 |
- Опрацювання фахової
літератури - Упорядкування плану саморозвитку |
12 |
31.03 |
Розсилка завдань у Viber
групи Проходження курсів на
платформі https://prometheus.org.ua/ |
13 |
1.04 |
- Онлайн зустріч з учнями 9 класу (zoom) |
14 |
2.04 |
-
Перевірка
проектних робіт 9 класу -
Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги. (тел. Режим) |
15 |
3.04 |
- Планування перегляду відео уроків - Перевірка учнівських завдань з фізики,
алгебри та геометрії |
16 |
6.04 |
Розсилка завдань у Viber групи - Робота з документацією - Коригування тематичного
планування уроків. |
17 |
7.04 |
- Самоосвітня робота в мережі Інтернет - Підготовка до онлайн консультації учнів 9
класу. - Робота на онлайн платформі https://prometheus.org.ua/ |
18 |
8.04 |
- Онлайн зустріч з учнями 9
класу (zoom) - Опитування учнів про стан здоров я - опрацювання фахової літератури |
19 |
9.04 |
- Корекція виховного плану на ІІ семестр - Робота над самоосвітою. |
20 |
10.04 |
- Підбір завдань для розсилки учням - Перевірка Учнівських робіт - Індивідуальна консультація учнів ( Viber) |
21 |
13/04 |
-
впорядкування папок для роздаткового матеріалу -
- розробка і розміщення на шкільному сайті
завдань для учнів 7-11 кл. на період карантину (тиждень) |
22 |
14.04 |
-консультація для батьків 9
класу ( навчання в дистанційній формі) -
Робота з книгами . Відбір цікавого теоретичного матеріалу для дітей |
23 |
15.04 |
- розсилка домашнього завдання через ресурс
Viber - проведення онлайн уроку з учнями
9 класу (zoom) |
24 |
16.04 |
Створення онлайн тестів,
робота з Інтернет ресурсами. - розсилка домашнього завдання. |
25 |
17.04 |
- Перевірка домашніх робіт учнів - опрацювання фахової літератури, щодо
організації позаурочної роботи з учнями з математики. |
26 |
22.04 |
- підготовка та проведення онлайн
конференції з учнями 9 класу (zoom) - розсилка домашнього завдання. |
27 |
23.04 |
- індивідуальні онлайн
консультації з учнями 11 класу. - Розробляти та підбирати матеріали
для школярів на 5 тиждень дистанційного навчання. |
28 |
24.04 |
- онлайн педрада (zoom) - Перевірка завдань виконаних учнями дистанційно. |
29 |
27.04 |
- Робота на сайті Мінісерства освіти
України. - Опрацювання фахової літератури. - |
30 |
28.04 |
- Заповнення індивідуальних планів (онлайн) - Веденя особистого блогу - перевірка домашніх завдань |
31 |
29.04 |
- онлайн зустріч з учнями 9 класу (zoom) - Опрацювання методичних рекомендацій щодо
закінчення навчального року 2019/2020 -
пошук завдань для учнів 7-11 класів |
32 |
30.04 |
- Підготовка домашніх завдань на 6 тиждень
карантину - опрацювання методичної літератури - проходження вибінару на сайті vseosvita |
33 |
4.05 |
- Розсилка додаткових завдань для учнів
(Viber) - заповнення індивідуальних планів. |
34 |
5.05 |
- Перевірка завдань виконаних учнями
дистанційно. - опрацювання фахової літератури |
35 |
6.05 |
- Робота на сайті Мінісерства освіти
України. - онлайн конференція з учнями 9 классу
(zoom) |
37 |
7.05 |
- індивідуальні онлайн
консультації з учнями. - опрацювання фахової літератури |
38 |
8.05 |
-
Підготовка до розсилки домашніх завдань на наступний тиждень. - Перевірка домашніх завдань. - Упорядкування особистого блогу. |
39 |
12.05 |
- розробка контрольних робіт для учнів 7-11 класів з фізики та математики - .Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. |
40 |
13.05 |
- Складання плану самоосвіти та
елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього процесу . - .Індивідуальні консультації
батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину |
41 |
14.05 |
- Опрацювання сучасних
інформаційних сервісів навчання - Консультації з батьками в
телефонному режимі. |
42 |
15.05 |
- Перевірка річних контрольних
робіт. - підготовка домашніх завдань на
наступний навчальний тиждень тиждень. Упорядкування особистого блогу |
43 |
18.05 |
- Розробка і розміщення через соціальну мережу Viber
завдань для учнів на період карантину - опрацювання фахової літератури. - Індивідуальні консультації для
учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
44 |
19.05 |
- Перегляд матеріалів на освітніх Інтернет ресурсах. - Перегляд вебінарів, запропонованими освітніми
сайтами. - упорядкування особистого блогу |
45 |
20.05 |
- підготовка до zoom конференції з учнями 9
класу - опрацювання фахової літератури - консультації учнів у телефонному режимі. |
46 |
21.05 |
- Проведення zoom конференції з учнями 9
класу на тему «Україно моя вишиванко» - перевірка домашніх та завдань та річних
контрольних робіт. |
47 |
22.05 |
- Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. - Упорядкування особистого блогу - Підбір завдань та відеороликів
відповідно до заданої теми. |
48 |
25.05 |
- Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину - опрацювання фахової літератури. - розробка контенту для випускного
2020. |
49 |
26.05 |
- Перегляд матеріалів на освітніх Інтернет ресурсах. - упорядкування особистого
блогу. - Консультації з батьками в телефонному режимі |
50 |
27.05 |
- підготовка до zoom
конференції з учнями 9 класу - Перевірка завдань
виконаних учнями дистанційно. - індивідуальні онлайн
консультації з учнями 11 класу |
51 |
28.05 |
- підготування до свята «Останнього дзвоника
2020» - розміщення контенту на особистому блозі. - оформлення документації. |
52 |
29.05 |
- участь в святі «Останній дзвінок 2020» - заповнення документації. |
Коментарі
Дописати коментар